عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

با حضور فرماندار آزادشهر :

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در تمام مدارس شهرستان آزادشهر و به صورت نمادین در دبیرستان سما به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد:در گام دوم انقلاب زمینه یک انقلاب اسلامی باشکوه و همراه با دیدگاه‌های همه گروه‌های مختلف با رویکردهای متفاوت توانست سبب رشد کشور شد.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر اینکه همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، خاطر نشان کرد: رمز پیروی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی به عنوان اولویت اصلی همگان مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

ملک حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت اسلامی در کشور ایران شد، گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی چهل و سه ساله انقلاب، هرگز ذره‌ای از اتحاد، انسجام و همدلی ملت ایران کاسته نشد.

ایشان با اشاره به اینکه امروز مطالبه همه ملت ایران وحدت و همدلی است، یادآور شد: چهل و سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم فضای کشور به سمت وحدت و یکپارچگی و یکدلی حرکت می کند.

فرماندار آزادشهرگفت: دشمنان انقلاب هر روز برنامه‌های مختلف در حوزه امنیتی سیاسی اقتصادی و فرهنگی و اهداف جدیدی را برای ضربه زدن به انقلاب ایجاد می‌کنند اما هر بار هم به اهداف پلید خود نمی‌رسند.

حمیدرضا ملک حسینی به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره و خاطرنشانکرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ترور سپهبد قاسم سلیمانی را با هدف از بین بردن تفکر انقلابی این شهید و فراموشی شخصیت وی از سوی نسل امروز انجام داد اما نه تنها به هدف خود نرسید بلکه ارزش‌ها و ویژگی‌های انقلابی و دینی این شهید برجسته تر شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این مراسم گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به کشور ایران پس از سالها انتظار ملت ایران در آمدن ایشان به کشور بود که سرانجام در ۱۲ بهمن ۵۷ این انتظار به سر آمد.

امام جمعه آزادشهر افزود: بازگو کردن خاطرات آن دوران و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم منحوس پهلوی برای دانش آموزان و نسل امروز سبب روشنگری آنها می‌شود.

ایشان با اشاره به اینکه رشد علمی و فناوری از دستاورهای پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، یادآور شد: انقلاب اسلامی موجب دگرگونی کشور ایران در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی شد.

حجت لاسلام شهابی افزود: شهدای انقلاب اسلامی، چراغ روشن و هدایتگر نسل امروز برای تفهیم اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده و نسل امروز باید با سبک زندگی این افراد ارزشمند و موثر آشنا شوند.

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

 

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آزادشهر طنین انداز شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 271
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13832

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3659
بازدید سال:91188
بازدید کل:2461514