عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حمایت از ۱۰۰ یتیم توسط یک حامی خیر آزادشهری

فرماندار آزادشهر در نشست با رئیس کمیته امداد و خیر نیکوکار گفت :

حمایت از ۱۰۰ یتیم توسط یک حامی خیر آزادشهری

 حمایت از ۱۰۰ یتیم توسط یک حامی خیر آزادشهری

فرماندار آزادشهر گفت : یک خیر نیکوکار با حمایت از ۱۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد آزادشهر در طرح اکرام ایتام این نهاد در آزادشهر شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی در این رابطه گفت : خیر محترم جناب آقای جعفر میرداروطن حمایت یکصد یتیم تحت حمایت کمیته امداد آزادشهر را با پرداخت ماهانه برای هر نفر مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به عهده گرفت.

فرماندار آزادشهر در ادامه افزود :  تمامی طرح ها در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان واقعی جامعه در سطح شهرستان است. وی از مسوولین امر خواست، پیگیری جدی و اهتمام ویژه ای در اجرای این طرح داشته باشند.

وی ضمن تشکر از خیران و حامیان در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: حامیان ایتام تحت حمایت علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می کنند. 

فرماندار آزادشهر از تمامی نیکوکاران، خیرین و مراکز خیریه شهرستان خواست در انجام امورات خیریه بمنظور هدفمند کردن اقدامات و جلوگیری از تداخل هماهنگی های لازم را با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته باشند.

ملک حسینی در پایان گفت : نیکوکاران می توانند برای عضویت در طرح های" اکرام ایتام" و"محسنین"و حمایت از یک یا چند فرزند معنوی به دفتر کمیته امداد آزادشهر کنند.

در ابتدای این جلسه تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آزادشهر گزارشی از روند اجرای طرح اکرام ایتام در سطح شهرستان ارائه نمودند.

 

حمایت از ۱۰۰ یتیم توسط یک حامی خیر آزادشهری

 

حمایت از ۱۰۰ یتیم توسط یک حامی خیر آزادشهری


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 230
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13741

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 519
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3650
بازدید سال:91179
بازدید کل:2461505