عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار آزادشهر :

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در آزادشهر برگزار شد

 مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در آزادشهر برگزار شد

مراسم پاسداشت مقام مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور فرماندار آزادشهر و جمعی از مادران و همسران شهدا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم گفت: همگان باید قدردان خون شهدا باشیم و همسران و مادران آنان را تکریم و به ایشان احترام بگذاریم.
ملک حسینی عنوان کرد: امروز دغدغه خانواده شهدا ولایتمداری است و نوبت مسئولین است که دین خود را به شهدا ادا کنند و کار خود را انجام دهند و مشکلات را حل کنند.
فرماندار آزادشهر گفت: ما مدیران باید یادمان بماند آنچه در این کشور الهی در دسترس ما قرار دارد، ثمره خون شهدای بزرگوار، ایثارگری و مجاهدت خانواده‌های آنان است.
ایشان بیان کرد: برگزاری چنین مراسمی برای ما مدیران بسیار اهمیت دارد تا یک‌بار دیگر از صبر و ایثارگری شما درس بیاموزیم و در ادامه مسیر این نظام الهی به یاد داشته باشیم هر آنچه در این کشور به‌دست‌آمده، ثمره صبر و ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا است.

در ادامه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر نیز با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: صبر، پایداری و مقاومت مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) و ولایتمداری ایشان باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با امنیت و صلابت در برابر همه دشمنان ایستادگی کند و این مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه و ملت دارند.

حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه نگین شهر در این مراسم گفت : اگر مادران در تربیت فرزندان کوتاهی می‌کردند و مفهوم ایثار و خدمت را به آنان آموزش نمی‌دادند و اگر همسران شهدا پای حرکت آن‌ها را سست و لرزان می‌کردند، به‌طور حتم شهادت نصیب این عزیزان نمی‌شد و کشور دچار مشکلات و حوادث زیادی می‌شد، اما امروز به‌واسطه این شهادت ما در امنیت کامل قرار داریم.

 

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا در آزادشهر برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 456
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13681

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 538
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3669
بازدید سال:91198
بازدید کل:2461524