عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 87طرح آبرسانی در دولت سیزدهم انجام میشود

معاون شرکت مهندسی آبفا کشور در حاشیه بازدید از آزادشهر :

87طرح آبرسانی در دولت سیزدهم انجام میشود

 

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندس آب و فاضلاب کشور گفت : در دولت سیزدهم بیش از ۸۷ طرح آبرسانی برای تامین آب شرب پایدار مناطق گوناگون کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، شاهین پاکروح در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب شهرستان آزادشهر از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی به خود اختصاص می‌دهد که برنامه ریزی برای تامین آن در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

پاکروح گفت: در نشست ۲ هفته قبل با نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی پروژه‌های مرتبط با تامین آب پایدار برای مدیریت مصرف و مقابله با تنش آبی تابستان ۱۴۰۱ تعریف شد که شامل تامین آب پایدار نقاط مسکونی جمعیت شهری و روستایی است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: با توجه به اعتباراتی که امسال از محل محرومیت زدایی به موضوع تامین آب روستایی اختصاص پیدا کرد برنامه ریزی لازم را برای فعالیت بیشتر در حوزه آب روستایی انجام دادیم و امروز بیشتر بازدیدها مربوط به پروژه‌های آب و فاضلاب از جمله تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آزادشهر بود.

پاکروح در پایان یادآور شد: اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب آزادشهر با ظرفیت ۹ هزار متر مربع در شبانه روز به دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات تامین اعتبار به درازا کشید اما با اقدامات موثری که انجام شد و همراهی نماینده مردم منطقه در مجلس تامین منابع مالی برای تکمیل این پروژه را در دستور کار داریم و امیدواریم حداکثر ظرف ۲۰ ماه آینده این تصفیه‌خانه به بهره برداری برسد.

در ادامه جمشید قائم مقام معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آزادشهر گفت : در این بازدید با بیان اینکه کمبود آب شرب شهرستان خاصه آب شرب شهر آزادشهر ، یکی از معضلات و نارضایتی  اصلی  و خواسته مهم شهروندان می باشد.

کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با بیان مشکلات کمبود آب شرب با توجه به فصل تابستان بر تخصیص هرجه بیشتر اعتبارات ملی و استانی در حل مشکلات آبرسانی به شهرستان آزادشهر تاکید نمود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 266
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13656

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 546
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3677
بازدید سال:91206
بازدید کل:2461532