عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر:

محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

 محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر گفت : با توجه به روند صعودی مبتلایان و بستری های شهرستان از امروز تا شنبه، محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر پس از جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت : با توجه به روند صعودی مبتلایان و بستری های شهرستان از امروز تا شنبه، محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.

فرماندار آزادشهر در ادامه افزود : ورود و تردد خودرو با پلاک غیربومی و اتراق(چادر زدن) در سطح شهرستان ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است در صورت مشاهده ضمن اعمال جریمه، خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل نماید.

ایشان افزود : با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسمات در شهرستان راه اندازی کارناوال های عروسی ممنوع است و همه خودروها ضمن جریمه، توقیف و داماد به مقامات قضایی معرفی می شود.
ملک حسینی خاطر نشان کرد : برگزاری مراسم عروسی در ملک شخصی، باغ و ... ممنوع است و تیم های نظارتی ، بخشداران و دهیاران باید مالک را به دادستانی معرفی کنند.
فرماندار آزادشهر در خصوص ممنوعیت گروه های شغلی دو و سه و چهار در شرایط قرمز کرونایی گفت : اماکن و اصناف گروه شماره یک که مجاز به فعالیت در شهرستان هستند ، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب می شوند.
وی به بخشداران،شهرداران و دهیاران ابلاغ کرد ، برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌ها  (به جز تدفین متوفی با تعداد نفرات بسیار محدود) ممنوع است.
ملک حسینی افزود : تمامی کارمندان بالای 50 سال ادارات شهرستان مکلف به تزریق واکسن بوده و روسای ادارات باید اسامی آنها را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام و هرگونه قصور و کوتاهی در این امر متوجه رئیس آن اداره خواهد بود.
ایشان در خصوص دور کاری کارمندان نیز گفت : دورکاری کارمندانی که هر 2 دز واکسن را دریافت کرده و مدت 2 هفته از تزریق دومین  دز می‌گذرد، لغو می شود و موظف هستند در محل کار حاضر باشند.
فرماندار آزادشهر در پایان افزود : ارائه هرگونه خدمات در همه سطوح ادارات دولتی و خصوصی به کسانی که ماسک نمیزنند ممنوع است.
 

محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 182
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12067

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3676
بازدید سال:91205
بازدید کل:2461531