عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فروزنده : هیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی تاکنون به این دفتر واصل نشده است


فروزنده : هیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی تاکنون به این دفتر واصل نشده است

فروزنده : هیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی تاکنون به این دفتر واصل نشده است

 

رئیس هیأت بازرسی شهرستان آزادشهرهیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی تاکنون به این دفتر واصل نشده است

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آزادشهر، رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: هیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی تاکنون به این دفتر واصل نشده است.
خسرو صالح فروزنده اظهار کرد: دفتر بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر از تاریخ تشکیل آن برای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی و دوره پنجم خبرگان رهبری بر فعالیت های داوطلبان و هواداران آنها نظارت داشته و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف دریافت نشده است.

وی افزود : کنترل جریان انتخابات،حصول اطمینان از انجام صحیح و دقیق و به موقع وظایف قانونی بوسیله عوامل اجرایی انتخابات ،شناسایی و معرفی سربازرسان و بازرسان واجد شرایط ، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی بازرسان و حسن اجرای انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و عدالت در برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف هیات بازرسی است.

فروزنده ادامه داد:در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامي 85 شعبه صندوق اخذ رأی ثابت و سيار برای شهرستان آزادشهر اختصاص يافته كه برای هر صندوق يك بازرس و برای هر 20 صندوق يك سربازرس و ده درصد بازرس ذخیره و یک سربازرس ذخیره در نظر گرفته شده است.

فروزنده از تشکیل کمیته ای جدید با نام " کمیته فنی اطلاعات انتخاباتی " در هیأت بازرسی شهرستان برای اولین بار خبر داد که وظیفه رصد کردن فعالیت های انتخاباتی کاندیدا ها و حامیان آنها را در سطح شهرستان بر عهده دارد .

وی بر لزوم رعایت شئونات اخلاق انتخابات، بر رعایت قوانین و مقررات انتخابات در فضای مجازی و اجتماعی ، انجام روش های مرسوم و قانونی تبلیغات تاکید کرد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر در خاتمه تصریح کرد: بازرسان بدون وابستگی به گروه خاصی به وظایف قانونی تعیین شده عمل می کنند.

لازم به ذکر است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در هفتم اسفند سال جاری در شهرستان آزادشهر نیز برگزار میشود .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 772
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1039

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 701
بازدید ماه:1615
بازدید سال:12054
بازدید کل:2382380