قاضوی ضمن خیر مقدم خدمت افراد حاضر در جلسه و مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان افزود با بکار گیری تمامی خدمات ،و فناوریهای جدید همان ارتباط نوین اطلاع رسانی، نیازهای مخاطبین برآورده شود و همچنین پاسخگویی سریع می تواند به افزایش کارایی و شهرت سازمانها و ادارات کمک نماید.
وی افزود : امروزه کار روابط عمومی تنها با کارکنان سازمان و مشتریان و روزنامه نگاران مواجه نیست بلکه با کسانی که ممکن است از سراسر دنیا وارد سایت بشوند و درخواست اطلاعات داشته باشند روبه رو است .
یازرلو مدیر کل روابط عمومی استان در این جلسه از وظایف مهم روابط عمومی ها سخن گفت و خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید همگام با تحولات و پیشرفتهای دنیا حرکت کند، تا از هیچ نو آوری و تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی دور نماند.
وی بر استفاده از فناوری روز برای اطلاعرسانی و آگاهی تاکید کرد و گفت: آشنایی و استفاده از شبکهها و فضای مجازی از ملزومات کار روابط عمومی است.
وی همچنین اعتماد مردمی را یک ظرفیت مهم دانست و گفت: جریان اطلاعات و اخبار در شبکههای مجازی همانند رودخانهای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومیها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و از ظرفیت شبکههای مجازی برای اطلاعرسانی استفاده کنند.
یازرلو خواستار تشکیل جلسات منظم توسط روابط عمومیهای ادارات شد و بیان کرد: انجام فعالیت روابط عمومی نیازمند اعتبار است و روابط عمومیها باید از ظرفیت های شهرستان در این خصوص استفاده کنند.