به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر قاضوی معاون فرماندار در دیدارهای مردمی وروسای ادارات ومسئولین روابط عمومی های دستگاهها به اهمیت ارایه خدمت مطلوب و جلب رضایتمندی اربابان رجوع اشاره کرد وگفت :رضایتمندی مردم را زمانی میتوانیم کسب کنیم که مدیران ما هدفمند بوده ودارای برنامه و نقشه راه باشند واز روزمره گی خارج شوند وبرای همه زمانها ومکانهای وظیفه مندی دستگاهی برنامه اجرایی داشته باشند ودر زمان مقرر ومکان مورد نظر اجراء کنند ورفع موانع ومشکلات را نیز با جدیت دنبال نمایند وباید توجه گردد که انتظارات مردمی فقط به پاسخ خواسته ها ختم نمی شود بلکه در کنار پاسخها رفتار وبرخورد مناسب و اعلام نتایج کارشناسی همراه با راهنمایی دقیق و به موقع مورد انتظار است .
معاون فرماندار با اشاره به اعلام رضایتمندی بسیاری از مراجعهکننده گان از مدیرانی که توانستند به موقع ومناسب پاسخ مردم را بدهند که جای تقدیر وتشکر است گفت بعضی از مراجعین هم از مدیران و کارشناسانیکه در انجام خدمت کوتاهی کرده و یا انجام کار را بدون دلیل به روزهای بعد موکول میکنند وفاقد هرگونه راهنمای ارایه خدمت ویا فرایند ونحوه و روش خدمت دهی می باشند هشدار داد وتاکید کرد که درصورت مشاهده تخلف توسط تیم های نظارتی وبازرسی ویا اعلام شکایت و نارضایتی برابر با مقررات با انان رفتار میگردد و نیروهای کارامد و شایسته نیز مورد تشویق قرار خواهند گرفت سیدغلامرضاقاضوی معاون فرماندار بیان داشت که بایدباور داشته باشیم وباورکنیم که هیج توسعه وابادانی ورفاه اجتماعی ورضایتمندی عموی ایجاد نمی گردد وشاهد نخواهیم بود مگر با استفاده از مدیران لایق وکارامد که دارای هدف وبرنامه ونقشه راه باشند و مجموعه نیروهای تحت امر خود را از روزمره گی خارج نمایند وهر چه زمان از دست دهیم واقدام عملی در دستور کار قرار نگیرد عقب ماندگی ما بیشتر شده وفاصله ما تا رسیدن به نقطه مطلوب طولانی گردیده و در نتیجه رسیدن به خواسته ها واهداف و سیاستها غیر ممکن میگردد و لازم میگرددتا مدیران ارشد شهرستانی واستانی بابررسیهای کارشناسی نیروهای کارامد را تثبیت ویا ارتقاء داده و نیروهای فاقد انگیزه را جابجا ویا با انان خداحافظی نمایند.