عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست جمعی از بانوان آزادشهر با فرماندار این شهرستان


نشست جمعی از بانوان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 نشست جمعی از بانوان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،جمعی از بانوان این شهرستان با حسینی فرماندار آزادشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست، فرماندار آزادشهر گفت: اعتقاد داریم همه نیروهای جامعه باید به میدان بیاید تا ‌توسعه پایدار شکل بگیرد.‌او با تأکید بر مفهوم توسعه پایدار گفت: لازمه هر توسعه‌ای ایفای نقش از سوی همه اقشار جامعه است.

حسینی با اشاره به حرکت زنان ایرانی در بخش‌های مختلف کرد: زنان جامعه ایرانی باید وسیع‌تر از این حرکت کند.

فرماندار آزادشهر با اشاره به زنان فعال عرصه‌های مختلف گفت: از مسئولیت شانه خالی نکردن جای تبریک دارد.‌او بابیان اینکه عدم مشارکت سبب تأخیر در توسعه می‌شود گفت: مشارکت اجتماعی به نشاط و پویایی ختم می‌شود.

ایشان بابیان اینکه توسعه با نقش آفرینی تمامی اقشار شکل بگیرد افزود: زمانی می‌توانید موفق باشید بسترسازی کنید که مطالبه گری بیشتری داشته باشید.‌

او با طرح این سؤال که آیا تناسبی بین میزان حضور زنان در دانشگاه و به‌کارگیری آن‌ها وجود دارد گفت: هرچقدر دیرتر این تناسب ایجاد شود انباشت انتظارات و مطالبه‌ها زیاد می‌شود.

فرماندار آزادشهر استفاده از ظرفیت زنان به‌عنوان پنجاه‌درصد جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: در صورت عدم به‌کارگیری آن‌ها اشتغال و اقتصاد تحت شعاع قرار می‌گیرد.

او افزود: جامعه در صورت حضور زن و مرد در کنار هم بالندگی می‌رسد.

حسینی با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه‌های اشتغال و جوانان را در دستور کار خود دارد گفت: به‌زودی کارگروه اشتغال را با افراد فعال بخش خصوصی و نمایندگان تمام دستگاه‌هایی که در اشتغال مؤثر هستند تشکیل می‌دهیم.

او سپس با اشاره به اعتقاد دولت روحانی درزمینه مسائل زنان گفت: باید در توانمندسازی زنان، تشکیل تعاونی و استفاده از فرصت و توانایی‌های مختلف در روستاها حرکت کرده و گام‌های مؤثر برداشت.


نشست جمعی از بانوان آزادشهر با فرماندار این شهرستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3850

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 78
بازدید ماه:189
بازدید سال:10628
بازدید کل:2380954