عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست رئیس و کارکنان فنی و حرفه ای آزادشهر با فرماندار این شهرستان


نشست رئیس و کارکنان فنی و حرفه ای آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 نشست رئیس و کارکنان فنی و حرفه ای آزادشهر با فرماندار این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، نشست رئیس و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار این شهرستان در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

در این نشست فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت آموزش های فنی وحرفه ای اظهار داشت : ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید ، با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می شود که سازمان فنی و حرفه ای در این خصوص رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: بخشی از مشکلات و علل بالا بودن نرخ بیکاری در آزادشهر، ناشی از نبود نیروی کار با مهارت و آزموده فنی است و سرمایه گذاری در این زمینه پایه های اقتصاد بارور را مهیا می کند.

سید رسول حسینی افزود : ارتباط متقابل فنی و حرفه ای با صنعتگران، می تواند ضمن ارتقا بازده کاری نیروی انسانی در صرفه جویی زمان و تولید محصولات مرغوب نقش تعیین کننده داشته باشد.

وی بیان کرد: در بسترهای توسعه شهرستان و حرکت به سمت و سوی صنعتی شدن، برنامه ریزی های مدیران و مسوولان شهرستان باید بر مبنای توانمندسازی مهارتی و آموزش متعهدانه باید تا زمینه متعادل در پیشرفت و توسعه شهرستان سرعت بگیرد.
حسینی افزود: رویکرد جدید فنی و حرفه ای در گسترش و ترغیب جوانان به فراگیری رشته های تئوری- مهارتی می تواند دولت را در دستیابی به برنامه های مدنظر یاری کند.

 

فرماندار آزادشهر بیان کرد: فعالیت بیشتر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در توجه به جایگاه گسترش حرفه آموزی باید در آزادشهر به گونه ای باشد که بتوان آن را به عنوان الگو و شاخص در کشور معرفی کرد.

وی افزود: سازمان فنی و حرفه ای در کشور با توجه به مسئولیت خود در عرصه تربیت نیروی انسانی متخصص، در این برهه زمانی بیش از گذشته می تواند نقش آفرینی کند.

در ادامه این نشست امامی رئیس آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر اهم فعالیتهای انجام شده در سال 96 و برنامه های قابل انجام در سال 97 را خدمت فرماندار ارائه نمود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 330
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3847

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 701
بازدید ماه:1642
بازدید سال:12081
بازدید کل:2382407